Buď fit maminka! (1. díl)

21.06.2021

Být fit a cítit se dobře je naprosto zásadní pro každého. Jedině spokojená maminka, která je v pohodě, totiž může vychovávat spokojené děti. Spojili jsme proto síly s profesionální trenérkou a výživovou poradkyní a připravili pro vás sérii cvičení, díky kterým si dokonale protáhnete tělo a ještě najdete cestu k tělesné a vnitřní harmonii. Série cviků je sestavená pro maminky, které už za sebou mají šestinedělí a nemají žádné zdravotní komplikace. Nejsou složité, což ale rozhodně neznamená, že by nebyly účinné! Protože v jednoduchosti je přece síla! Tak co, jdete do toho s námi? 


Trénink je koncipovaný jako kruhový. To znamená, že nejdříve odcvičíte každý cvik s doporučeným počtem opakování a s pauzou mezi jednotlivými cviky do 30 sec. Až budete mít splněno všech šest cviků, máte za sebou první kolo a můžete si dát delší pauzu na vydechnutí. 

V prvním týdnu můžete začít jen dvěma koly, a pokud se na to další týdny budete cítit, můžete si tréninky udělat malinko těžší a přidat si i třetí a čtvrté kolo. 

  • Výpad vzad: 15 opakování na každou nohu 
  • Dřep: 20 opakování 
  • Most: 25 opakování 
  • Přechod do vzporu: 12 opakování 
  • Přítahy: 12-15 opakování 
  • Tlak do stehen: 3× 15-30 sec. výdrže 

Jdeme do toho? Sérii cviků pro vás připravila zkušená a úžasná @verunkaw

Série cviků je určena pro maminky, které za sebou mají šestinedělí a nemají žádné zdravotní komplikace.

Tip: 

Ke cvičení si pusťte náš playlist Buď fit maminka! Najdete tam písničky, které nás vždy zaručeně nakopnou.